نیوتل شاپ در نظر دارد باجلب رضایت شما در خرید ، نقش همراه همیشگی را ایفا نماید تا شما مشتریان در شرایط مطلوب و کاملا آسوده خرید خود را انجام دهید .
شرایط استرداد محصول فروشگاه اینترنتی نیوتل شاپ :
استفاده از 3 روز مهلت تست چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و ایراد فنی باید حداکثر تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود (تماس تلفنی) . (به جز کالاهایی که به صراحت مهلت تست کوتاه تر برای آنها بیان شده است)
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 3 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.
– استفاده از این گارانتی تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود.
در مورد کالاهایی که دارای دفتر گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، در صورت معیوب بودن کالا، تا ۳ روز پس از دریافت سفارش، امور مربوط به گارانتی توسط
فروشگاه لایت کالا (کالا لایت) انجام خواهد شد و پس از این تاریخ، وظیفه مراجعه به مراکز گارانتی و پیگیری کالا با خود خریدار می باشد.
– نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال ها و مورد های فنی و ظاهری (شکستگی،خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی شود. استفاده نادرست پس از دریافت کالا مواردی مانند: حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه کالا) را شامل می شود.
اگر کالای خریداری شده،آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
-آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شود.
– می بایست کارتن یا جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. استفاده از این سرویس نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود. نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
-اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در سایت در حال پردازش و یا در انتظار می باشد، باید هر چه سریعتر به فروشگاه نیوتل شاپ اطلاع داده شود.
نکته مهم : اینکه کالا به دست مشتری رسیده و مشتری کالا رو باز کرده و از امکانات ،سایز و یا قیافه کالا مورد نظر رضایت ندارد شامل تعویض یا مرجوعی نمی باشد چون اطلاعات کالا وعکس در سایت درج و قابل مشاهدس لطفا دقت لازم بفرمایید.
– اگر پس از ارسال کالا از فروشگاه نیوتل شاپ یا بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۳ روز کاری، باید انصراف خود را به فروشگاه نیوتل شاپ با تماس تلفنی اطلاع دهد.
– در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان پذیر است که کاملا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات، ارسال شود.
– لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین می برد.
– همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید، هزینه بسته بندی و رفت و برگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.
کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات حتما قبل از هر اقدامی با پشتیبانی فروشگاه نیوتل شاپ، تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه نیوتل شاپ، جدا خودداری فرمائید.
– توجه ارسال فاکتور و در صورت وجود کارت گارانتی همراه با کالا و وجود آن در بسته بندی الزامی می باشد و در صورت نبودن فاکتور یا کارت گارانتی در بسته بندی پس از بررسی کارشناسان، کالا از سرویس بازگشت خارج می شود.
– برای ارسال،باید کالا در در جعبه یا کارتن اصلی به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند :ریموت، کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید)
– فاکتور خرید همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
– روش حمل و نقل بازگرداندن کالا را فقط پست سفارشی انتخاب کنید و فروشگاه نیوتل شاپ پس از تایید ، به حساب مشتری هزینه ارسال را واریز می کند.
– از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی و مشاهده آن است،برای اطمینان رسید پستی را به فاکتور منگنه کرده و همراه بسته ارسال کنید.
– از نوشتن آدرس یا توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، جدا خودداری فرمائید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
-بسته خود را به آدرس و کدپستی فروشگاهلایت نیوتل شاپ ارسال کنید.
شماره تلفن:35666117-031
پست الکترونیک: newtell488266@gmail.com
آدرس: اصفهان - خیابان لاله شمالی - نبش کوچه21 - فروشگاه موبایل اقساطی
ساعات کاری: از ساعت 8:00 تا ساعت 17:00